Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa romeo 156 Crash Test!Alfa romeo 147 Crash Test!-на 2стр

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На междо селски пут остър десен завои без предопредителен знак ... аз влизам прекалено близо в завоя с приблизително около 100тина ..... не мога да кажа на 100% предна лява стъпва на банкета


    Kaкво да чета, едно на ръка то тва едвам се чете....второ, завоя е десен и някакси първо лявата му гума стъпва на банкета?Демек завоя го е изправил?А и като каже дърво, аз поне разбирам дърво, в земята, с корени и т.н...а не тип клон...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • Първоначално публикувано от Б.Колев Покажи съобщение
      колеги ... .....
      Колега,трябваха ми десет минути за да разбера че си паркирал в нечий двор.Моля те да пишеш по-разбрано.Успех и да нямаш повече произшествия.


      пс.Дано карането ти да не е като писането.
      Alfa Mito 1.4
      156 2.0 155 ex
      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

      Comment


      • Премам забележките .....



        Satanism за да ти отговоря на въпроса ти за изправянето на завоя ..... в моето платно имаше дупка .... и минах в насрещното за да я избегна и тъи като имаше наноси по пътя гумата се изпарзаля ...



        И по темата за дърветата ако искаш ще ти го кажа така първо съм минал през 2 храста и след това съм я одарил в дърво .... (само дето не виждам как един храст или клон както каза ти ще ми потрощи бронята ...... )
        Last edited by Б.Колев; d.m.y г., 15:49.
        sigpicAlfa Romeo 146 JTD "2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от Б.Колев Покажи съобщение
          ...даже мисля че няма дори и крив рог ..... та за тва имаите повече вяра в колите си
          Иначе и аз я мислих моята за пълна мекица ......
          Аз пък съм свидетел как един приятел спря в предната кола, като се движеше с не повече от 30км/ч, и в стремеж да избегне удар натисна спирачки и зави рязко в дясно, в следствие на което се наниза на левия си фар в задната броня на предната кола. В първия момент на оглед щетите бяха; счупен ляв фар, броня-спукана. Но в момента който се връща към шофьорска врата вижда, че стърчи над тавана, отива към багажника за инструмент и с ужас установява, че капака е отметнат диагонално.
          Резултата; усукано купе, 900лв стенд за опъване, фар, броня, боя...156-цата не била кашкавал викаш ???

          Comment


          • емииии колега кво да кажа за 156 нямам мнения никога не съм карал такава .... нито съм се возил (за жалост) но за 146 останах приятно изненадан ...... е още не съм я разглобил но на тоя етап ми изглежда читава .... дано няма изненади в понататачно раглобяване
            sigpicAlfa Romeo 146 JTD "2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от Б.Колев Покажи съобщение
              емииии колега кво да кажа за 156 нямам мнения никога не съм карал такава .... нито съм се возил (за жалост) но за 146 останах приятно изненадан ...... е още не съм я разглобил но на тоя етап ми изглежда читава .... дано няма изненади в понататачно раглобяване
              Емиии поне да беше прочел заглавието на темата, като не си видял датата на последния пост. От къде ги ровите тези стари теми............

              Comment


              • И 146-цата е мека. С 20км/ч максимум се нанизах в дърво на задна и ми се изкриви - калник, багажник и задна лява врата а тъкмо потеглях и се чу "паат"... викам само стоп.... то отиде.... работата 150лв.
                Абе успокоявайте се че са красиви поне
                Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                Comment


                • тя е направена сас цел да потдава толкова,а я си помислете ако при удар сас 60км вав бетон тиа несе огане каде ще намерите шофьора
                  ALFA ROMEO 156 2.0TS

                  Comment


                  • Кво се хабите бре? Ако ви е писано да ви бесят, няма да се удавите. Я си карайте(разумно) и хич не му мислете, каква тесла ще удари нероден Петко.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Аз не виждам някъде да пише скоростта при удара от краштеста и затова е безсмислено да се спори за качествата на платформата на 156 и тем подобни глупости. И понеже имам практически опит много се съмнявам това да са 64 км./ч. Но дори и да са толкова, съм убеден, че Алфа е перфектно конструирана кола и защитава пътниците на много високо ниво. На снимките се вижда Алфа 145 от подписа ми, след удар със 150 км./ч., с нищожен спирачен път, в стълб от уличното осветление, един такъв много стабилен, който после беше на 45 градуса наклонен, а лампата от него беше на отхвръкнала на 50 метра встрани. Двигателят на моята кола, заедно със скоростите беше на 30 метра и от предницата стърчаха само калниците, изкривени силно нагоре, всичко останало в двигателния отсек беше изскубнато. Вътре в купето, обаче нямаше никакви сериозни поражения. Беше спукано предното стъкло, но не счупено дори, спукана беше пластмасата на таблото и прозореца на лявата врата беше на парчета, които ме одраскаха по ръцете. Освено това си ударих леко ръката във волана и после ме боляха пръстите известно време. Това бяха пораженията по мен общо взето. Ударът въобще не се усети вътре особено силно (това, щото 145-цата май е на платформата на Фиат Регата`70)! Даже в началото не видях, че двигателят е изпаднал и си помислих, че само съм поизкривил окачването, просто купето пое целия удар. Единственото нещо, което не си беше на мястото вътре в купето беше цд-то, ама то не е фабрично поставяно. И това при скорост 150 км./ч. ... Колонката не беше поддала въобще и дори вратите се затваряха после, макар и леко криви.
                      Това е с Алфа 145, от началото на 90-те години, а от 156-цата какво може да се очаква?! Та автомобилостроенето се развива с бесни темпове (А тва, че новата Алфа 149 щяла да е на базата на старото Стило някак си няма да го повярвам).
                      Ако колотката се криви - значи така трябва. Ако предницата е мека и няма къде да се подпреш, щото всичко е пластамаса и алуминий - еми как иначе да се поемат силите от удара. Тва не е Москвич, там има много здрава ламарина, но сигурност - нула.
                      Съгласен съм с теб колега, ако си бил в булид от Ф1, ако за 1,5м спреш от 150км/ч до 0 нам-малко ще имаш жестоки кръвоизливи в очите, ако искаш ще си поиграя да ти намеря какво е ускорението което ще изпиташ. Я пак помисли и сподели колко точно е скороста. Аз лично съм катастрофирал с 30-40км/ч в паднала скала и лявата гума беше хлътнала до прага, аха да натисне калника-разбирай левия ми крак, при 150 в стълб сигурно колата щеше да се разцепи на 2. който е карал 156 офроуд знае колко е кекава тая кола - цялото купе се кълчи и пука. Пробвай някой път, ще се изненадаш. Въобще не се учудвам, че не покрива никакви стандарти. Едно кхопаво рено лагуна има повече точки, при това при по-висока скорост
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • http://www.euroncap.com/results/alfa.../2010/400.aspx
                        а за това, какво ще кажете, бе алфокритикари!?
                        Стига сте плюли по марката, ето ви нещо позитивно!!! 5***** звезди на сигурност!!!
                        Да се включа и по темата crash-test на 156...
                        Никой от преждеписавщите на отбеляза категорично, че euroncap нямат официално публикуван краш-тест на 156-ца. Влезте в сайта им и ако някой намери автентичен техен тест /публикуван преди днешна дата/, аз ще му дам безлихвен кредит да си купи нова Алфа. Това, което гледахме от линковете към някакъв сайт в предишните постове на колеги не е правено в лабораториите на евро енкап. Това е друг тест. С ДРУГИ СТАНДАРТИ, вероятно щатски. Евро-енкап тестът е при 64 км/ч /СТАНДАРТ/, а в краш-теста ъплоуднат във VBOX ние не знаем каква е скоростта на сблъсъка. Според мен, сблъсъкът на 156-цата в онова клипче е поне с 80 км/ч. Така, че това да сравняваш краш-теста на евро-енкап с този качен от някого във VBOX е все едно да "мешаш круши с ябълки" - математиците мисля, че разбраха метафората.
                        '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                          Едно кхопаво рено лагуна има повече точки, при това при по-висока скорост
                          Рено Лагуна от 1997г. има по-малко точки от 156. Следващите Лагуни, естествено са много по-сигурни, както и по-новите Алфи, Фиат-ове и всякакви други коли.

                          ---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

                          Първоначално публикувано от Hristo_156 Покажи съобщение
                          ... не е правено в лабораториите на евро енкап. Това е друг тест. С ДРУГИ СТАНДАРТИ, вероятно щатски. Евро-енкап тестът е при 64 км/ч /СТАНДАРТ/, а в краш-теста ъплоуднат във VBOX ние не знаем каква е скоростта на сблъсъка. Според мен, сблъсъкът на 156-цата в онова клипче е поне с 80 км/ч. Така, че това да сравняваш краш-теста на евро-енкап с този качен от някого във VBOX е все едно да "мешаш круши с ябълки" - математиците мисля, че разбраха метафората.
                          Вероятно жълтата 156 е от тест на ADAC. Там ги боядисват жълти и им слагат подобни маркери. Бях чел за техни тестове с 80 км/ч.
                          На euroncap.com има все още тест на 147. Оценена е с 3 звезди. Толкова има и 156. Двата модела са на една платформа и би трябвало да се представят абсолютно идентично.
                          Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 23:22.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • Най-вероятно е на ADAC.
                            http://www.youtube.com/watch?v=1MsqJFoWSjI
                            Този краштест е идентичен, и е при 80 км, а да не говорим, че има и при 100 км/ч. http://www.youtube.com/watch?v=VZQea...eature=related
                            Така, че не се знае изобщо 156-цата през какво е минала на теста в първия пост.
                            Last edited by GammaRay; d.m.y г., 10:50.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • ъ

                              Аз съм имал катастрофи с две Алфи-33 спорт вагон и 155.С 33 се въртях със 120 к/ч и спрях в скала с бетона ограда 1м висока-резултат криво предно и задно окачване от шофьорската страна.Челен удар със 60 в самара-капак калник предна греда мръднала малко счупено стъкло-самарата се поцепи изтече и маслото от мотора
                              С 155 се тряснах с около 100к/ч във москич 12 отзад- капак калник все едно тиранозавър ги беше дъвкал бях без колан и не се претрепах
                              Мисля че 156 ще по добра от 155 пък знам ли?
                              А извън темата с пунто 1 гт съм се тряскал със 140 в мантинелата и пак не се претрепах -за пунтото съм 100% и здрава платформа
                              Амбицията е последното убежище на неудачника

                              Comment


                              • Ти май си голям късметлия.

                                Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                                Comment

                                Working...
                                X